Bauhof, „Kindlalt kinni“
Bauhofi kampaania “Kindlalt kinni” tulemusena muutus lokaalne välimeedia kampaania (vaid üks välireklaami pind Tallinnas Pirita teel) üle-eestiliseks. Lisaks välimeedias saadud kontaktidele genereeris aktsiooni palju suusõnalist turundust ja oli kajastatud earned-meedias.
Facebookis jõudis postitus koos videoga 134 389 inimese uudisvoogu ja videot ennast vaadati kokku 11 828 korda. Postitus pildialbumiga jõudis 60 958 inimese uudisvoogu ja pilte vaadati 7003 korral. Uudis oli kaks päeva portaalis Publik.ee ja Delfi avalehel.
See jäi esimeseks ja viimaseks taoliseks välimeedialahenduseks, sest Tallinna linnavalitsus keelas edaspidi välireklaami pinnal inimese-kaskadööri kasutamise.
Kampaania järelmõju: Alati, kui uudisportaalis tuleb ette reklaamiteemaline uudis, ilmestatakse seda kas foto või lingiga Clinti reklaamile.
Kuldmuna 2014 / Kuld (outdoor – inimene välireklaamil) / Pronks (ambient – polt)